educastur
Guía para orientadoras e
orientadores
Unha primeira parte dirixida
fundamentalmente a profesionais da orientación educativa, na que se describen
amplamente os procedementos para a detección temperá, a avaliación e a
intervención educativa cos alumnos e alumnas con TDAH, e proporciónanse
diversas ferramentas para levar a cabo este labor.
Guía para profesorado
E unha segunda parte dirixida ao
profesorado en xeral, na que se facilitan orientacións e estratexias que
permiten axustar a atención ás necesidades educativas que presenta este
alumnado.
A guía dedica un lugar destacado
ás adaptacións necesarias no proceso de avaliación. Tamén se tratan aspectos
esenciais a ter en conta para facilitar a colaboración entre a familia e o
centro educativo.
Acceso ás publicacións
- Guía para orientadores e orientadoras. Protocolo para a detección e avaliación do alumnado con TDH (pdf, 700 Kb)
- Guía para profesorado: Orientacións e estratexias dirixidas ao profesorado para traballar con alumnado con TDH (pdf, 800 Kb)